A Page of Madness
Deze stille Japanse klassieker, een radicale en baanbrekende genrefilm, is een van de bepalende werken van voormalig kabuki-ster Teinosuke Kinugasa. A Page of Madness wordt gespeeld door een avant-garde theatergezelschap en maakt gebruik van een verbazingwekkende reeks expressionistische technieken.