A Swedish Love Story
Dertig jaar voor Songs from the Second Floor maakte Roy Andersson zijn speelfilmdebuut met dit glorieuze liefdesverhaal. De film is losser dan zijn latere meesterwerken – maar net zo grappig – en herkenbaar door zijn scherpe oog voor de balans tussen het existentiële en het absurde.