A Teacher
Hannah Fidells speelfilmdebuut duurt slechts 75 minuten, terwijl ze later de film zal omtoveren tot een zes uur durende tv-serie. Deze beknoptheid draagt bij tot de focus van de film, de zenuwslopende formele effecten en sterke acteurs en geeft de mentale reis van zijn protagonist slim weer.