A Time for Drunken Horses
Na de dood van de vader wordt een vijfkoppige familie gedwongen om te overleven in een Koerdisch dorp, op de grens van Iran. Ayoub, 12 jaar, wordt het nieuwe hoofd van de familie. Hij krijgt te horen dat zijn gehandicapte broer Madi een spoedoperatie nodig heeft om te in leven te blijven.