Agnès Varda’s project, geproduceerd als een miniserie voor televisie, bestaat uit ontmoetingen met mensen over de hele wereld. Met haar camera in de aanslag, gaat Varda gedurende twee jaar op ontdekkingsreis – van Copacabana tot St. Petersburg, en Los Angeles.