Een warme zomeravond in Parijs: Félix ontmoet Alma per toeval. Ze lachen, dansen en brengen de nacht door in een park. Zij staat echter op het punt op vakantie te gaan met haar familie. In een opwelling besluit Félix haar te verrassen op haar vakantie en betrekt een vriend bij het avontuur.
Onweerstaanbaar levendig, Guillaume Brac’s nieuwste dramedy tovert de geneugten van de Franse zomer tevoorschijn. De dagen zweven van romantische mogelijkheden en de nachten roepen om geïmproviseerde karaoke. Een zonovergoten rendez-vous met een charismatische cast zorgt voor het perfecte uitje!