1899. De slavernij werd recent afgeschaft in Brazilië. Na de dood van hun laatste dienstmeisje zijn de drie vrouwen van de familie Soares ten einde raad. In de snel groeiende stad São Paulo kan de familie, die ooit koffieplantages bezat, zich moeilijk aanpassen.