Amateur
Een ex-non die pornografische kortverhalen schrijft, kruist het pad van een amnesiepatiënt die door de straten van New York zwerft. Wanneer ze op zoek gaan naar zijn identiteit, komen ze oog in oog te staan met zijn verleden, waaronder een pornoactrice en moordenaars die hen op het spoor zijn.
Een romantische thriller rond seks, geweld en verloren identiteit. Dit krankzinnige verhaal is niettemin een Hal Hartley-film in hart en nieren, vol deadpan dialogen, excentrieke gedragingen en absurdistische wendingen. De ijskoude Isabelle Huppert levert een iconische rol als een blasé ex-non.