An Anthropological Television Myth
Een geweldig voorbeeld van hoe schijnbaar gewone beelden kunnen worden gebruikt om een cruciaal, sociaal werk te creëren. Deze oefening in visuele vertelling gebruikt het medium dat popcultuur representeert, om de sociale bewegingen en burgerlijke betrokkenheid in een Siciliaanse stad te lezen.