Kyoko is een 21-jarige kunstenares die ervan geniet om het middelpunt van de aandacht te zijn. Op een dag valt ze uit tegen haar assistent, die ze seksueel vernedert, te midden van al haar personeel. Opeens schreeuwt iemand “Cut!” en we realiseren ons dat we op een filmset zijn.
De Japanse provocateur Sono Sion (Love Exposure) draait het genre om en transformeert de softcore film in een snoepkleurige uiteenzetting van de seks- (en kunst)industrie.