Twee jongens, Ignacio en Enrique, maken kennis met liefde, angst en misbruik op een katholieke kostschool in de jaren ’60. Pater Manolo, het schoolhoofd, observeert en is onderdeel van de ontdekkingen. Ze ontmoeten elkaar jaren later, maar hun vroegere acties en nieuwe levens doorkruisen elkaar.