Battle in Heaven
Een grote misdaad wordt onvergeeflijk: Marcos en zijn vrouw kidnappen een baby, maar de baby sterft. Marcos geeft zijn misdaad toe aan Ana, de jongere dochter van zijn baas en sekswerker in een bordeel. De ene misdaad leidt tot de andere en Marcos’ pad stuurt hem op een pelgrimagre.