Be Kind Rewind
Jerry is gevangen in een leven dat te klein is voor zijn grote dromen. Maar als hij per ongeluk alle tapes in de videotheek waar zijn beste vriend werkt wist, bedenkt hij een plan om de trouwe klanten tevreden te stellen door elke film die ze willen huren opnieuw te maken en te filmen.