Big Buck Bunny
Big Buck wordt wakker in zijn konijnenhol door drie pesterige diertjes: Gimera, Frank en Rinky. Wanneer Gimera een vlinder doodt, neemt Buck wraak in Predator-stijl.
De anarchistische geest van Chuck Jones en de Looney Tunes bende wordt gekanaliseerd in Big Buck Bunny. Eindeloze pesterijen van een trio psychotische critters moeten worden doorstaan, met een Home Alone-achtige wraak tot gevolg. Kleurrijk, gek en ontzettend grappig.