Blue
De Thaise meester Apichatpong Weerasethakul is gefascineerd door het schemergebied tussen bewustzijn en dromen. Tijdens een slapeloze nacht in de jungle maakt hij uit een theatrale illusie een fantasmagorische korte film die een nevelige waas van spirituele angst oproept.