Boarding Gate
Asia Argento & Michael Madsen spelen de hoofdrollen in een van Olivier Assayas’ meest controversiële films: een thriller, even stijlvol als bedrieglijk experimenteel. Van Parijs naar Hong Kong met een internationale cast, Boarding Gate pulseert van erotiek en manipulatie.