Buffet froid
Alphonse vindt iemand vermoord met zijn zakmes in zijn buik. Hij probeert de misdaad te melden aan politie-inspecteur Morvandieu. Later wordt Alphonse’s vrouw vermoord. Haar moordenaar raakt bevriend met Alphonse, en de twee ronselen Morvandieu om samen met hen meer misdaden te plegen.