Burning Bush (Part 3)
Acht maanden na Jan’s dood proberen Dagmar Buresova en de familie Palach nog steeds gerechtigheid te krijgen. Maar getuigen weigeren om naar voren te komen, uit angst voor represailles van het communistische regime.