Adèle Exarchopoulos bereikt nieuwe hoogten in Emmanuel Marre en Julie Lecoustre’s opzwepende blik achter de schermen van de luchtvaartgastvrijheid. Naast de onzekere cyclus van lange uren, ongedwongen seks en feestjes lonkt het leven op de grond als een hoopvolle nooduitgang.