Chicken Feed for Little Birds
Meneer Armand, een ex-gangster, is de respectabele eigenaar van een gebouw geworden. In het gebouw onderhoudt Lucie haar minnaar door met de slager te slapen, terwijl diens vrouw ook een minnaar heeft. Hun levens worden overhoop gegooid wanneer een huurder sterft en de politie op onderzoek uitgaat.