Chuck & Buck
De jeugdvrienden Chuck en Buck zijn als volwassenen uit elkaar gegroeid. Ze worden herenigd op de begrafenis van Buck’s moeder en ontdekken dat ze enorm van elkaar verschillen: Chuck is nu een platenbaas die in LA woont, terwijl Buck een gevaarlijke fixatie op Chucks leven heeft ontwikkeld.