City of God
In de arme favelas van Rio de Janeiro in de jaren zeventig kiezen twee jonge mannen verschillende wegen. Rocket is een ontluikende fotograaf die het toenemende drugsgerelateerde geweld in zijn buurt documenteert, terwijl José “Zé” Pequeno een ambitieuze drugsdealer is die het criminele pad opgaat.