Copacabana
Babou (Isabelle Huppert) lijkt alles af te kunnen schudden. Echte banen, echtgenoten, verantwoordelijkheden, wie heeft ze nodig? Maar als ze erachter komt dat haar eigen dochter zich te veel schaamt voor haar om haar uit te nodigen voor haar huwelijk, besluit ze haar leven wat aan te passen.
Isabelle Huppert schittert als de moeder van haar echte dochter, Lolita Chammah, in deze sprankelende komedie! De Belgische kust vormt de basis voor een teder en eerlijk verhaal over acceptatie, waarin de moeilijke relatie tussen een excentrieke moeder en haar nette dochter wordt uitgelicht.