Corniche Kennedy
In één zomer probeert een groepje luie tieners de wetten van de zwaartekracht te trotseren door te duiken langs de Kennedy-kliffen bij Marseille. Wanneer het pad van een agente, die aan een lokale zaak is toegewezen, dat van hen kruist, probeert ze te voorkomen dat ze hun leven op het spel zetten.
Een liefdesbrief aan Marseille. Dominique Cabrera’s drama roept een perfecte zomervakantie op, van zongebruinde huid tot warme duiken in zee. Met de betoverende Lola Créton (Goodbye First Love) in de hoofdrol, toont dit bitterzoete pareltje de duisternis die schuilgaat onder de zonneschijn.