Corpus Christi
Na een lange gevangenisstraf wordt de 20-jarige Daniel vrijgelaten en naar een afgelegen dorp gestuurd om als handarbeider te werken. Na het vinden van Christus tijdens zijn celstraf wil Daniel toetreden tot de kerk, en door een snelle leugen wordt hij aangezien voor de nieuwe priester van het dorp.