Cosmos
Hoewel het geen typische anthologiefilm is, bevat Cosmos wel 6 verhalen van evenveel regisseurs, die met elkaar verweven zijn. Het meest kunstige segment komt van Denis Villeneuve, 25 jaar, voordat hij zich aan een minder metaforische kosmos waagde met zijn bewerking van Dune.