Darling
Na het einde van een tienerhuwelijk belandt Diana Scott (Julie Christie) in de wereld van modellen en actrices. Ze ontmoet een tv-verslaggever, Robert Gold (Dirk Bogarde), die zijn familie verlaat voor haar. Hij introduceert Diana aan een nog machtiger en rijker leven, met alle gevolgen van dien.