Depressive Cop
De meest recente film in onze terugblik op Bertrand Mandico, Depressive Cop slaagt erin om de vreemde psychologie van het wilde Schotse eiland waar het zich afspeelt vast te leggen. Verwarrend en stijlvol, maar wel gruwelijk.