Diva
Jules, een operaliefhebber, is betoverd door de Amerikaanse diva Cynthia Hawkins die weigert te worden gefilmd. Tijdens haar concert maakt Jules een illegale bandopname. Maar wanneer de video verward wordt met een video waarop een politiechef betrokken is bij de maffia, moet hij zien te overleven.
De principes van de “cinéma du look” traditie zijn goed vertegenwoordigd in deze debuutfilm van Jean-Jacques Beineix (Betty Blue), een levendige film die de jonge protagonist volgt in het supergestileerde pop-art Parijs. Een visuele sensatie zoals tijdgenoten van Beineix, Luc Besson en Leos Carax.