Divinely Evil
Wilma Azevedo – Braziliaanse ‘koningin van de sadomasochistische literatuur’, nu in de zeventig, vertelt haar turbulente, seksueel expliciete levensverhaal. Als haar geheugen haar in de steek laat, schiet een jonge actrice die haar zou moeten spelen in een aankomende film haar te hulp.
De Braziliaanse koningin van de sadomasochistische literatuur vertelt over haar leven. Met bizarre ervaringen en spannende verhalen doorbreekt ze taboes en verhaalconventies. Verrassend, vrolijk en schokkend, vervaagt Divinely Evil de grens tussen portret en performancekunst.