Dog Lady
Een existentialistische fabel over een vrouw die met een roedel honden leeft aan de rand van de bewoonde wereld met minimaal contact met andere mensen. De seizoenen komen en gaan. Een verhaal over leven en overleven, de liefde en de dood.
Dog Lady vindt in de voortreffelijke uitvoering van Verónica Llinás (tevens co-regisseur) een raadselachtige, krachtige impressie die zonder woorden onze samenleving weet te bevragen. Één van de meest recente triomfen van El Pampero.