Don't Expect Too Much
In deze docu-film onderzoekt Susan, de weduwe van Nicholas Ray, de stormachtige relatie van haar man met Hollywood, zijn zelfopgelegde ballingschap in Europa en zijn uiteindelijke terugkeer naar Amerika.
Een persoonlijke, intieme documentaire van Susan Ray. Don’t Expect Too Much is het echte verhaal achter een van Hollywoods grootste en meest iconische regisseurs: de unieke Nicholas Ray. Naast alle sappige weetjes komen ook Jim Jarmusch en Victor Erice hierin voor!