DOWN IN SHADOWLAND
Alhoewel hij bekend is van zijn gevatte komedies is Tom Dicillo’s laatste film een zorgvuldig geconstrueerde, sfeervolle documentaire. Het is zowel voyeuristich als poëtisch. Als je altijd al onzichtbaar hebt willen zijn zodat je vrijuit mensen kan bekijken, is deze film voor jou!