East of War
Ruth Beckermann richt haar camera op de wit betegelde expositie ruimte in de expositie ‘War of Annihilation: Crimes of the Wehrmacht 1941 to 1944’ en observeert bezoekers waarvan er veel zelf in de Wehrmacht zaten.