Effacer l'historique
Drie buren komen in contact met de wereld van de sociale media. Marie is bang om het respect van haar zoon te verliezen vanwege een sekstape. Bertrand probeert zijn dochter te beschermen tegen online pestgedrag. Christine vraagt zich af waarom haar Uber-chauffeursstatus maar niet wil stijgen.