El Viaje del Acordeón
Manuel Vega’s ensemble heeft lang geprobeerd het belangrijkste festival van de accordeonmuziekwereld te winnen, het Vallenato Legend Festival. Jaar na jaar won Manuel tweede of derde plek, maar nooit de grootste prijs, de Koning Vallenato. En dan krijgt hij een uitnodiging om in Duitsland te spelen.