Fanny
Marseille, jaren ‘20. De jonge Marius droomt van de wijde wereld en wil weg van het platteland. Wanneer de knappe Fanny haar gevoelens opbiecht voor hem, moet Marius kiezen tussen een avontuurlijk leven op zee en de liefde. Een bewerking van de Broadway musical, gebaseerd op Marcel Pagnol’s roman.
Een pareltje van Leslie Caron uit de laatste (uitstervende) dagen van de Hollywood studio’s. Deze bewerking van Marcel Pagnol’s beroemde Marseilles trilogie bevat natuurlijk Maurice Chevalier en Charles Boyer. Een romance op locatie.