Féminisme, Rafale et Politique
Hij staat bekend om de uitzinnige beelden die hij loslaat in zijn films; maar de experimentele Franse regisseur Bertrand Mandico hanteert in deze korte film meer een directe benadering. Hij traceert het leven van een vrouw en betrekt de kijker in een intieme, dromerige atmosfeer.