Een symfonie van drie bewegingen: passagiers omcirkelen elkaar tijdens een cruise op de Middellandse Zee; een zus en haar broer op het Franse platteland eisen uitleg van hun ouders; en een reisverslag van zes mythologische locaties: Egypte, Palestina, Odessa, Hellas, Napels en Barcelona.