For Lucio
Een eerbetoon aan de Italiaanse zanger Lucio Dalla, wiens liedjes de underdogs en gemarginaliseerden van Italië vertegenwoordigden in een tijd van sociale en culturele veranderingen. Deze film met persoonlijke getuigenissen en archiefbeelden toont de tragische reis naar economische bloei in Italië.