Foxfire: Confessions of a Girl Gang
New York, 1953. Tijdens een gewelddadige naoorlogse cultuur beheerst door door mannen verenigt een groep koppige tienermeisjes in een bloedverwantschap: ze vormen de Foxfire-bende, een geheime vrouwengemeenschap. De tweede filmadaptatie van de gelijknamige roman door Joyce Carol Oates.