Gitarrmongot
A young boy sits on top of a roof twisting TV antennas. Two men try to convince another man to participate in a game of Russian roulette. Teenagers destroy all the bicycles they can find. Lonely, peculiar people live outside the norms in the fictitious Swedish town of Jöteborg.