Great Freedom
Het ontroerende drama van Sebastian Meise, dat hartverscheurende hoofdstukken van de queer geschiedenis in het naoorlogse Duitsland blootlegt, schakelt de helende kracht van intimiteit in. Franz Rogowski betovert met een ijzersterke prestatie in dit meeslepende verhaal over veerkracht en verzet.