Haircut
Een regiedebuut is zelden zo verfrissend authentiek, maar Joaquim Sapinho’s Haircut is er een. In de zonnige straten van Lissabon valt dit observerende drama op als bijzondere impressie van de Portugese jeugd in de jaren ’90. Een geweldig voorbeeld van hoe belangrijk non-acteurs zijn in een film.