Heart of Glass
Van alle (hele) gekke manier waarop Werner Herzog zijn films heeft gemaakt, is dit de vreemdste: een verhaal over waanzin en profetie, gemaakt op zijn hoogtepunt. Bijna de gehele cast acteerde onder zijn hypnose. Het resultaat: een bizarre, trance-achtige film die alleen van hem afkomstig kan zijn.