Monte en zijn dochtertje zijn de laatste overlevenden van een riskante missie naar de ruimte. De bemanning – death-row gevangenen geleid door een sinistere dokter – is verdwenen. Terwijl het mysterie van wat er is gebeurd zich ontrafelt, moeten vader en dochter op elkaar vertrouwen om te overleven.