Home
Het vredige bestaan van een familie wordt bedreigd wanneer een drukke snelweg wordt gebouwd naast hun afgelegen erf. Terwijl de geluiden en gassen van de moderne wereld hun huis binnendringen, wordt elk familielid stevig op de proef gesteld.