Horses of God
Yachine is 10 en woont met zijn familie in de sloppenwijken van Casablanca. Zijn moeder doet haar uiterste best om ze op te voeden. Zijn vader is depressief, één van zijn broers zit in het leger en de ander is ondernemer. Hun verhalen leiden naar de dodelijkste gebeurtenis in Marokko’s geschiedenis.