Hot Fuzz
Nicholas Angel is de beste politieagent van Londen. Iedereen staat in zijn schaduw. Daarom sturen Angels bazen hem naar een plek waar hij niemand kan overschaduwen: het rustige en schijnbaar misdaadvrije dorp Sandford.