I Hope I'm Loud When I'm Dead
I Hope I’m Loud When I’m Dead overdenkt de toekomst in een veranderlijke wereld. Het is een liefdesbrief aan Gibson’s dochter met Pauline Oliveros’ muziek en woorden van dichters CAConrad en Eileen Myles. Beelden van straatrellen en vluchtelingenmigratie worden getoond met sierlijke complexiteit.